סוגי קהל

קהל סביל: (השפעות חזקות) מקבל את מסרי התקשורת באופן פסיבי, ספוג, ללא תגובה, ללא בררנות וללא יכולת חשיבה עצמאית.
 קהל פעיל: בררן, מפרש ומגיב לתכנים ויש לו חשיבות בתהליך. 
מתחלק ל-3 סוגים: 
בררן -הבורר לפי תכנים שיענו על צרכיו, מודע, סלקטיבי ורציונלי, מתאים לגישת השימושים והסיפוקים.
קהל מפעיל/מגיב -אוהב לא אוהב, צופה לא צופה, מצביע ברגליו, מגיב למערכת.
קהל מפרש -עושה מו"מ על המשמעויות הגלומות בתכנים,שכן הם רבי משמעות ומפורשים סובייקטיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה