קהל סביל: (השפעות חזקות) מקבל את מסרי התקשורת באופן פסיבי, ספוג, ללא תגובה, ללא בררנות וללא יכולת חשיבה עצמאית.
קהל פעיל: בררן, מפרש ומגיב לתכנים ויש לו חשיבות בתהליך.
מתחלק ל-3 סוגים:
בררן -הבורר לפי תכנים שיענו על צרכיו, מודע, סלקטיבי ורציונלי, מתאים לגישת השימושים והסיפוקים.
קהל מפעיל/מגיב -אוהב לא אוהב, צופה לא צופה, מצביע ברגליו, מגיב למערכת.
קהל מפרש -עושה מו"מ על המשמעויות הגלומות בתכנים,שכן הם רבי משמעות ומפורשים סובייקטיבית.
קהל פעיל: בררן, מפרש ומגיב לתכנים ויש לו חשיבות בתהליך.
מתחלק ל-3 סוגים:
בררן -הבורר לפי תכנים שיענו על צרכיו, מודע, סלקטיבי ורציונלי, מתאים לגישת השימושים והסיפוקים.
קהל מפעיל/מגיב -אוהב לא אוהב, צופה לא צופה, מצביע ברגליו, מגיב למערכת.
קהל מפרש -עושה מו"מ על המשמעויות הגלומות בתכנים,שכן הם רבי משמעות ומפורשים סובייקטיבית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה